wtorek, 29 listopada 2016

Przeczytaj, polecam: Felix, Net i Nika

Rafał Kosik

Felix, Net i Nika

 

http://www.empik.com 

      Bohaterowie Felix,Net i Nika mają po 13 lat, czyli są naszymi rówieśnikami. Uczą się w jednej z warszawskich szkół. Często zdarza się im popadać w różne tarapaty np.: spotykają UFO, podróżują do Anglii i tam tracą wszystkie swoje pieniądze, powstrzymują zbuntowane maszyny albo przechodzą do światów alternatywnych Szybka akcja, duża dawka humoru, nowoczesna technologia i ciekawie spędzony czas, to gwarantuję Wam przy czytaniu tych książek.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Jakub Dopke 5c  

7 komentarzy:

  1. Fajnie, że w bloga angażują się też młodsze osoby. Moja młodsza siostra mówi, że bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją czytałam mojej młodszej siostrze i polecam.

      Usuń
    2. ma rację
      przeczytasz to się przekonasz

      Usuń
  2. Fantastyczna! Polecam wszystkim interesującym się tego typami książków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jej, ale opis mnie zachęcił. Napewno w najbliższym czasie ją przeczytam.

    OdpowiedzUsuń